Cum recunoastem intoxicatiile alimentare | Medlife

Intoxicații articulare

Conținutul

    intoxicații articulare

    Cum diferentiem indigestia de intoxicatia alimentara? Cum se manifesta intoxicații articulare Hipervitaminoză - Wikipedia Cum se identifică această afecțiune Artralgia - durerile articulare Intoxicații și dureri articulare Acest articol sau această secțiune nu este în formatul standard.

    intoxicații articulare

    Ștergeți eticheta la încheierea standardizării. Hipervitaminoza este o intoxicație cu preparate vitaminice administrate în doze mai mari decât cele prevăzute în scop profilactic.

    intoxicații articulare

    Mai des se constată hipervitaminoză vitaminei D care se caracterizează prin excitare, apoi prin depresie; poate se survină stupoarea adinamie și indiferență completă întreruptă de convulsii.

    Respirația este îngreuiată, apare senzația de sete, pielea devine palidă și lipsită de elasticitate, crește temperatura corpului °C și tensiunea arterială, se măresc în volum ficatul și splina. Funcția rinichilor este dereglată.

    intoxicații articulare

    Interzicerea preparatelor vitaminice D pentru persoanele corpolente și bolnavii cu regim la pat; aceste preparate nu se recomandă persoanelor care suferă de boli de rinichi sau de boli cardiovasculare.

    Hipervitaminoză vitaminei A se caracterizează prin slăbiciune, dureri de cap, grețuri, vomitări, creșterea temperaturii corpului, înroșirea pielii feței, prurit, dureri în articulații și oase, mărirea ficatului și splinei etc.