Sechelele osoase post-traumatice - Recuperare Medicala Bucuresti Sector 6

Recuperare după fracturarea condilului articulației cotului

Se produce o rapidă redoare articulară S-H prin capsuliita retractilă infero-anterioară. De aceea imobilizarea nu trebuie să depășească 20 — 30 zile. Ameliorarea retracției capsulare se face prin plasarea unei perne între AB și torace. Menținerea funcției centurii scapulare se face prin Mobilizarea pumnului, degetelor, CVC — ex active Controlul staticii cervicale, umărului, toracelui — se urm coborârea umerilor și corectarea tendinței de cifoscolioză dorsală Contracții izometrice ale mm centurii scapulare — deltoid și rotatorii Mișcări globale, ușoare, ale cadrului scapulotoracic Executarea imaginativă a mișcărilor umărului Gimnastica respiratorie de tip costal superior Masajul cervical și trapez superior Imobilizarea cu brațul în abducție — aparar toracobrahial.

Reluarea exerciţiilor de întindere musculară Au rolul de a detensiona segmentele lucrate şi a preveni contracturi musculare ce apar după încetarea bruscă a activităţii fizice. Aplicaţii locale cu gheaţă După efectuarea exerciţiilor fizice, datorită aportului de sânge crescut care irigă masa musculară şi zona periarticulară, apare un edem local ce poate determina, dacă persistă, o retracţie vicioasă antalgică a cotului.

  • Unguente de încălzire pentru articulația umărului
  • Recuperarea cotului | CENTROKINETIC
  • Proceduri la nivelul aparatului locomotor | lista tabelara a procedurilor (ACHI) CIMAM
  • COT Articulatia cotului este frecvent expusa la traumatisme ce pot rezulta in fracturi, endorse sau dislocari.
  • Sechelele osoase post-traumatice - Recuperare Medicala Bucuresti Sector 6
  • Remedii homeopate pentru bolile articulare
  • Aparat pentru tratarea artrozei la 2 grade

Se aplică o pungă cu gheaţă învelită într-un prosop subţire uscat pe grupele musculare şi la nivelul cotului și se ţine acolo timp de minute. Asigură un efect antiinflamator şi totodată relaxant. Exerciţii de întindere a muşchilor ce asigură funcţionalitatea articulaţiei cotului 1.

recuperare după fracturarea condilului articulației cotului tratamentul deformării varusului genunchiului

Contracţii izometrice ale bicepşilor Au ca scop păstrarea sau refacerea tonusului muscular al muşchilor biceps brachial şi brachial de pe faţa anterioară a braţului. Este util şi în cazul imobilizărilor prelungite ale cotului putându-se efectua sub aparatul gipsat sau orteze; îmbunătăţeşte circulaţia limfatică şi reduce edemele care se formează la nivelul cotului.

recuperare după fracturarea condilului articulației cotului articulațiile genunchiului de ce doare

Pacientul încearcă să efectueze o mişcare de îndoire a cotului în timp ce cu mâna sănătoasă se opune acestei mişcări. Contracţii izometrice ale muschiului triceps Are rolul de a conserva şi a reface tonusul muşchiul triceps.

Pacientul încearcă să efectueze o mişcare de extensie a cotului în timp ce cu mâna sănătoasă se opune acestei mişcări. Întinderi ale muşchilor pronatori ai antebraţului Au ca scop alungirea fibrelor muşchilor pronatori care se prind pe partea internă a cotului pentru a facilita mişcarea de supinație rotire a mâinii cu palma în sus. Cealaltă mâna prinde mâna afectată şi execută o rotaţie externă a acesteia cu palma în sus până la un punct maxim posibil.

Se ţine 30 secunde.

Calusul vicios

Întinderi ale muşchilor supinatori ai antebraţului Au ca scop alungirea fibrelor muşchilor supinatori care se prind pe partea externă a cotului pentru a facilita mişcarea de pronație rotire a mâinii cu palma în jos. Cealaltă mâna prinde mâna afectată şi execută o rotaţie internă a acesteia cu palma în jos până la un punct maxim posibil.

recuperare după fracturarea condilului articulației cotului articulația doare pe braț

Întinderi ale muşchilor bicepşi Au ca scop tensionarea muşchilor feței anterioare a braţului pentru a facilita extensia cotului. Se poziţionează mâna sănătoasă sub braţul afectat ca să se asigure acestuia un punct de sprijin. Se execută o extensie a cotului prin coborârea antebraţului la punctul maxim posibil. Se menţine poziţia 30 secunde.

Pseudartroza

Exerciţii de tonifiere a muşchilor ce asigură funcţionalitatea articulației cotului 1. Exerciţii de prono-supinație Au rolul de a tonifia musculatura pronatorie şi supinatorie a antebraţului.

Alunga durerile de spate cu aceste exercitii - Alin Burileanu

Din această poziţie execută rotaţii externe ale mâinilor aducând palmele în sus, apoi rotaţii interne aducând palmele în jos. Flexii ale cotului cu greutate Tonifică musculatura feței anterioare a braţului şi muşchiul triceps.

recuperare după fracturarea condilului articulației cotului articulația pe degetul mare doare

Din această poziţie aduce la piept greutatea menținând cotul lipit de trunchi. Se fac 3 seturi a câte 10 repetiţii, de 3 ori pe săptămână.

Te doare cotul?

Flexii ale cotului cu bandă elastică Tonifică musculatura feței anterioare a braţului şi muşchiul triceps. Celălalt capăt este fixat inferior sub piciorul pacientului. Din această poziţie se trage la recuperare după fracturarea condilului articulației cotului de bandă cu mâna afectată menţinând cotul lipit de trunchi.

Extensii ale cotului cu bandă elastică Tonifică musculatura feței posterioare a braţului muşchiul triceps.

Post navigation

Celalalte capete sunt fixate anterior şi superior. Extensii ale cotului cu greutate Tonifică musculatura tricepsului de pe faţa posterioară a braţului.

recuperare după fracturarea condilului articulației cotului denumirea medicamentelor pentru osteochondroza cervicală

Coboară uşor şi repetă. Te doare cotul?

Obiectivele recuperatorii sunt legate de inflamatia locala, precum si de limitarea mobilitatii articulare. Alaturi de aplicarea ghetii, se recurge la diferite alte proceduri precum: dirijarea unui flux de aer rece spre regiunea afectata sau aplicarea locala a clorurii de etil Kelen. Gheata se poate aplica static prin intermediul unui strat de panza, nu direct pe tegument timp de 15 — 20 min. Aplicatiile locale la rece pot fi reprezentate de: comprese umede reci care se schimba la 2 — 3 minute, maximum 5 minute, avand o temperatura in jur de  —  C, pe o perioada de 30 minute, maximum 60 minute, de 3 — 4 ori pe zi.

Te poți programa pentru o consultație de specialitate în vederea diagnosticării și începerii programului tău personalizat de tratament.