Durere de Genunchi - Cauze, Tratament & Remedii Naturiste

Dureri articulare sport genunchi

Cum poti evita durerile de genunchi cand faci sport? Nu conteaza daca esti iubitor de drumetii, dureri articulare sport genunchi, alergare, de fitness sau de ski si snowboard.

dureri de umăr cum să scapi

Mai repede sau mai tarziu, astfel de neplaceri te pot surprinde neplacut, sabotandu-ti pasiunile. Consecintele pot merge de la o simpla senzatie de disconfort, pana la limitarea si apoi la intreruperea totala a activitatii.

Durerile de genunchi: simptome, cauze si tratament

Daca in cazurile mai putin grave, situatia este usor de gestionat, cand se complica, necesita consultarea medicului ortoped. Acest lucru trebuie sa se intample inainte de rigidizarea articulatiei si de imposibilitatea de a mai misca genunchiul sau glezna. Dar, ca orice tulburare si patologie, durerile de genunchi si in general cele localizate la nivelul articulatiilor membrelor inferioare, pot fi prevenite.

Redu greutatea corpului! Dureri articulare sport genunchi dintre primele responsabile ramane greutatea in exces, mai exact, dezechilibrul dintre capacitatea mecanismului care pune in miscare articulatia si kilogramele pe care trebuie sa le sustina.

Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?

Este foarte adevarat ca articulatiile sunt angrenaje extraordinare, capabile sa faca fata solicitarilor de tot felul. Insa ca orice alta structura anatomica, au o anumita limita, data de conformatia corpului, de miscarile efectuate si de numarul kilogramelor. Solutia pare simpla, desi nu este deloc. Insa nu fac decat sa accentueze presiunea asupra genunchilor si gleznelor, crescand totodata riscurile de accidentare.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Prin urmare, inainte de a recurge la sporturi care antreneaza in principal membrele inferioare, este bine sa-ti revizuiesti obiceiurile alimentare. Modifica-ti dieta, redu aportul caloric, astfel incat sa nu depasesti necesarul zilnic.

laser pentru dureri la genunchi

Incepe cu incalzirea! La prima vedere, pare destul de plictisitor sa incepi o drumetie montana sau o coborare pe partia de ski cu minute de incalzire. Raman o etapa la fel de importanta ca sportul propriu-zis si ar trebui sa fie privite cu la fel de multa seriozitate. Spre exemplu, inainte de alergare, nu este necesar sa-ti dedici timpul stretching-ului, ci incalzirii corpului.

Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci!

In mod similar trebuie sa procedezi si inainte de trekking, de ciclism, de fitness sau de ski. Rezerva-ti 10 minute pentru cateva exercitii cardio, de mobilitate, de coordonare si forta. Toate la un loc vor intensifica bataile inimii si fluxul sanguin.

unguent inflamația genunchiului

In plus, vor stimula sinteza unor compusi cu rolul sa protejeze articulatiile si musculatura. Fii o persoana mai activa! In ultimele decenii, sedentarismul incepe sa acapareze tot mai multe persoane, de variate varste si categorii sociale.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Mai mult decat un stil de viata plin de carente, lipsa de miscare s-a transformat intr-un fel de maladie moderna. Munca de birou, orele petrecute pe scaun la scoala, deplasarile cu mijloacele de transport, numarul redus de ore de sport din programa scolara sunt doar cateva conjuncturi care limiteaza desfasurarea activitatilor fizice, favorizand sedentarismul.

Cu exceptia unor imprejurari particulare care ingradesc capacitatea de miscare, omul se naste apt pentru a umbla, alerga, pedala, schia, etc. Contrar, statul pe scaun multe ore pe zi nu face decat sa afecteze postura, musculatura si aparatul osteoarticular.

mâncărimi ale pielii și dureri articulare

Foloseste o incaltaminte adecvata! Omul este predispus si sa umble descult. Insa nimeni nu spune sa faci trail run sau sa schiezi in picioarele goale. Pentru fiecare sport, exista incaltaminte adecvata, potrivita cu pronatia piciorului si cu intensitatea miscarilor.

  • Durerile de genunchi in timpul activitatilor sportive - Cum le eviti?
  • Ligamentită articulară cum se tratează
  • TOP sporturi ieftine şi eficiente!
  • Articulațiile sfoară doare
  • Dureri articulare mâncărime și roșeață a pielii

Indiferent despre ce fel de activitati fizice este vorba, alegerea incaltarilor corecte ramane primul remediu care te poate salva de formarea basicilor la picioarede durerile musculare si articulare, precum si de accidentari luxatii, entorse, fracturi. Incaltamintea trebuie creata anume pentru activitatea, miscarea, sportul pentru care se foloseste. Cine alearga, foloseste pantofi de trail run sau de alergare pe asfalt.

Durerile de Genunchi - Bea Aceasta Bautura Zilnic si zi Adio Durerilor Articulare! - Arborele vietii

Cine face aerobic, are nevoie de pantofi pentru indoor, iar cine merge in drumetii, de ghete de munte. Arunca o privire peste colectiile magazinului ProAlpin si selecteaza echipamentul potrivit pentru muntealergare sau ski si snowboard! Produse recomandate.